Kategoriler

HABER 41 | Kocaeli Güncel Son Dakika Haberler

Daha Hızlı ve Kaliteli Hizmet İçin Eğitim Verildi.

Büyükşehir Çağrı Merkezi personeline, vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet verilmesi amacıyla eğitim verildi.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı tarafından yürütülen Çağrı Merkezi, vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Çağrı merkezi hizmetinde yeni sisteme geçen Büyükşehir, vatandaşların sorunlarını birçok mecradan alıp, daha hızlı bir şekilde değerlendirebilecek. Büyükşehir’in ilgili birimlerinde görev yapan personellere yeni sistemle alakalı eğitim verildi. Yeni sistemde, çağrı merkezinden vatandaşların sorunlarını dinleyen görevliler, sosyal medyadan, web sitesinden ve mobil uygulama üzerinden gelecek olan taleplere de anında cevap verebilecek. Talepte bulunan vatandaş talebinin ne durumda olduğunu da görebilecek.

 

BİRİMLERDEKİ İLGİLİ PERSONELLER

Vatandaşların sorunlarına çözüm bulmak için Büyükşehir Çağrı Merkezi’nde 7/24 hizmet veriliyor. Vatandaşın taleplerini alan çağrı merkezi sorumluları, ilgililere aktarıyor. Vatandaşlara, hizmetin daha hızlı ulaştırılması için, büyükşehir birimlerde görev yapan personele, yeni geçilen çağrı merkezi sisteminin detayları anlatıldı. Büyükşehir Belediyesi Meclis Salonunda verilen eğitime, birimlerin ilgili personelleri katıldı.

VATANDAŞ BİLGİLENDİRİLECEK

Farklı uzmanlık alanlarında birçok personelin görev aldığı Çağrı Merkezi’nde günlük ortalama 5 Bin’e ulaşan çağrı kaydıyla hizmet veriliyor. Çağrı Merkezi numarasını tuşlayan vatandaşların talepleri ilgili birimlere aktarılıyor. Başvuru yapılan birimden gelen cevaplar, çağrı merkezi birimi tarafından vatandaşa iletiliyor. Çağrı merkezine telefonla ulaşan vatandaşlar yeni sistemle birlikte sosyal medya hesaplarından da taleplerini iletebilecek. Çeşitli mecralardan taleplerini bildiren vatandaşlar, web sitesindeki takip sisteminden taleplerinin ne durumda olduğunu görebileceği gibi e-posta ve SMS ile de bilgilendirilecek.

2 AYRI NOKTADA YÜZ YÜZE TEMAS KURULUYOR

İzmit ve Gebze’de bulunan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Bankoları ile 2 ayrı noktada vatandaşın tüm sorunlarını çözmek için yüz yüze temas kuruyor. Vatandaşlar ulaşım konusunda otobüs sefer saatleri, anlık olarak kullanacağı otobüsün konumu, güzergâh, ücret bilgisi gibi bilgileri Çağrı Merkezi personelinden alabiliyor. Büyükşehir Belediyesi’nin ambulans hizmetinden yararlanmak isteyen vatandaşların da aradığı merkeze, sosyal yardım hizmetleri ile alakalı bilgiler de sorulabiliyor. Vatandaşlar ayrıca talep ve şikâyetlerini de sunma imkânı bulabiliyor.

Yorumlar

Daha Fazla Haber
GENEL
6 Kez Görüntülendi.
Düzce'de kaza: 2 yaralı
GENEL
3 Kez Görüntülendi.
Liyakatsiz olan bezdirir
KOCAELİ
7 Kez Görüntülendi.
Yukarı Hereke-Dilovası Çerkeşli yolu tam sürat
GENEL
5 Kez Görüntülendi.
TBMM haftalık mesaisine yarın başlıyor
GENEL
6 Kez Görüntülendi.
484 yıllık gelenek Manisa'ya şifa saçtı
GÜNDEM
5 Kez Görüntülendi.
Uçak Biletlerinde Tavan Fiyata Zam
GENEL
5 Kez Görüntülendi.
Kocaeli'de 1 Mayıs kutlama alanları belli oldu!
ÇAYIROVA
5 Kez Görüntülendi.
Çiftçi, Gençlik Merkezi’nde gençlerle buluştu
KOCAELİ
7 Kez Görüntülendi.
Büyükşehir’den çocuklara ücretsiz at binme
KOCAELİ
5 Kez Görüntülendi.
Kocaelilileri bu yaz pırıl pırıl sahiller bekliyor