Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü, TEM Otoyolu’nda devam eden üstyapı iyileştirme ve büyük onarım çalışmaları kapsamında sürücüleri yakından ilgilendiren bir duyuru yayımladı.
Yapılan açıklamaya göre, Gebze–Orhangazi–İzmir Otoyolu’nun (İzmit Körfez Geçişi ve bağlantı yolları dahil) İstanbul istikametinde bulunan Muallimköy Kavşağı Kol-4 bağlantı kolu, yürütülen çalışmalar nedeniyle geçici olarak araç trafiğine kapatılacak.
Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü sorumluluğunda sürdürülen “Gebze Kavşağı–İzmit Kavşağı Arası TEM Otoyolu ve Bağlantı Yollarında Üstyapı İyileştirmesi ve Büyük Onarım İnşaatı” kapsamında, TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı ile Doğu Hereke Kavşağı arasındaki kesimde yenileme çalışmaları gerçekleştiriliyor.
Bu kapsamda, Osmangazi Köprüsü istikametinden gelerek TEM Otoyolu’nun Ankara yönüne bağlanan Muallimköy Kavşağı Kol-4 bağlantısı, 22 Haziran 2026 ile 31 Temmuz 2026 tarihleri arasında trafiğe kapalı olacak.
Karayolları yetkilileri, çalışmalar süresince gerekli tüm emniyet tedbirlerinin alınacağını ve onaylı trafik projesi doğrultusunda yol üzerinde gerekli trafik işaretlemelerinin yapılacağını belirtti.
Yetkililer ayrıca, sürücülerin herhangi bir olumsuzluk yaşamamaları için trafik işaret ve işaretçilerine dikkatle uymaları gerektiğini vurguladı.




