DÜZCE (İGFA) - Alınan bilgiye göre sabah saatlerinde İstanbul TEM Otoyolu  Sultanbeyli mevkiinde İstanbul istikametinde seyreden 41 ANK 654 plakalı otomobilde, sebebi bilinmeyen nedenle yangın çıktı. Durumu fark eden sürücü, otomobili hemen sağa çekerek otomobilden indi.

Diğer sürücülerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yoldan geçmekte olan bir başka araçtaki vatandaşlar o anları cep telefonu kamerasıyla kayıt altına aldı.

Kaynak: İGFA

Kurban Bayramı’nda Köprü, Otoyol ve Toplu Ulaşım Ücretsiz!
Kurban Bayramı’nda Köprü, Otoyol ve Toplu Ulaşım Ücretsiz!
İçeriği Görüntüle